Latvijas tirgū tiek piedāvāts jaunākās paaudzes enerģijas dzēriens
AS „Cēsu alus” ievieš tirgū jaunākās paaudzes enerģijas dzērienu Dynamit Juice, kas papildus tonizējošai komponentei satur līdz 30% dažādu eksotisku augļu sulas. Baltijā radītais enerģijas dzēriena zīmols Dynamit jau 3 gadus ir pārliecinošs Latvijas tirgus līderis.
Jaunais enerģijas dzēriens satur ābolu, bumbieru, apelsīnu, granātābolu, mango un marakujas sulu. Pievienotā augļu komponente piešķir dzērienam maigāku garšu – tas ir būtiski patērētājiem, kuriem klasiskā enerģijas dzēriena garša šķiet pārāk intensīva, kā arī tiem, kuri meklē garšas daudzveidību. Tonizējošais enerģijas dzēriens satur optimālu ženšeņa, guaranas un vairāku vitamīnu komponenti, kas palīdzēs uzmundrināt ikdienas rutīnu, kā arī fizisko un garīgo nogurumu.Cēsu alus 2006.gadā veiksmīgi uzsāka darbību enerģijas dzērienu segmentā Latvijā, saskatot šī tirgus straujās izaugsmes un attīstības iespējas. 2009.gadā Dynamit bijis pārliecinošs tirgus līderis pēc pārdotajiem apjomiem – vidējā tirgus daļa sasniedza 35% no kopējā enerģijas dzērienu tirgus Latvijā. Neskatoties uz aso konkurenci ar pasaulē populāriem zīmoliem, kā piemēram – XTC, Red Bull, Burn, Battery un Shark – tieši Baltijā radītais un Cēsu aluspārstāvētais Dynamit enerģijas dzēriena zīmols ieņem stabilas tirgus līderpozīcijas.
Dynamit Juice patērētājiem tiek piedāvāts 0,5l plastmasas pudelē. Kopš Dynamit enerģijas dzēriena ieviešanas plastmasas pudelē 2007.gadā, šis iepakojums ir guvis lielu popularitāti patērētāja vidū. Tirgus izpētes kompānijas Nielsen dati liecina, ka plastmasas iepakojums līdztekus skārdenēm pagājušajā gadā aizņēmis jau 50% no enerģijas dzērienu tirgus.
Dynamit Juice sniedz tonizējošu efektu, uzlabo koncentrēšanās spējas, paātrina vielmaiņas procesus un remdē izsalkuma sajūtu. Turklāt tas nebūt nav neveselīgs, bet to ieteicams lietot mērenās devās. Jaunais dzēriens jau pieejams tirdzniecības vietās visā Latvijā.